FANDOM

Emmett znany również jako Żelazny Emmett - członek i zwiadowca Nocnej Straży i członek garnizonu Wschodniej Strażnicy. Następnie zostaje zbrojmistrzem Czarnego Zamku a na koniec dowódcą Długiego Kurhanu.

Wygląd i Charakter Edytuj

Emmett jest młodym, jednak bardzo wytrzymałym i silnym wojownikiem oraz bardzo utalentowanym szermierzem, przez co zyskał sobie przydomek Żelazny. Jest on wysoki i szczupły.

Historia Edytuj

Gra o Tron Edytuj

Żelazny Emmett stacjonuje we Wschodniej Strażnicy, jako zwiadowca.

Nawałnica Mieczy Edytuj

Przybywa do Czarnego Zamku razem z ludźmi ze Wschodniej Strażnicy, gdzie bierze udział w wyborze nowego lorda dowódcy nocnej straży. Emmett trenuje razem z Jonem Snowem na dziedzińcu Czarnego Zamku, gdzie zostaje pokonany. Bękart uważa, że Emmett jest sympatycznym i dobrym szermierzem.

Bierze udział w głosowaniu na lorda dowódcę. Po wyborze Jona Snowa żartuje sobie z nim na temat dalszych treningów.

Uczta dla Wron Edytuj

Żelazny Emmett zostaje nowym zbrojmistrzem Czarnego Zamku, ku nie zadowoleniu swojego byłego dowódcy Cottera Pyke.

Taniec ze Smokami Edytuj

Emmett jako nowy zbrojmistrz sprawuje się dobrze, jest wyrozumiały nauczycielem i szybko zyskuje powszechną sympatię.

Jest on jednym z tych, którzy pomagają lordowi dowódcy najpierw zmusić Jasona Slynta do wykonania rozkazu, a następnie sprowadzić go na egzekucję.

Emmett jest jednym z najbardziej zaufanych ludzi lorda Snowa. Towarzyszy nowym rekrutom i lordowi dowódzcy, kiedy ci wyruszają do Bożego Gaju za Murem aby złożyć przysięgę. Lord Jon decyduje się wysłać Emmetta razem z Eddisonem Tollettem, do Długiego Kurhanu aby objął dowództwo nad nim i nad znajdującymi się w nim włóczniczkami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki