FANDOM

Żelazny Fort (lub też Żelazny Gród) – lokacja umiejscowiona w grze Game of Thrones – A Telltale Games Series. Jest siedzibą rodu Forresterów. Znajduje się w Wilczym Lesie na północy Westeros.

Postacie Edytuj

Forresterowie Edytuj

  • Gerhard Wysoki – lord, założyciel rodu.
  • Thorren Śmiały – lord, ojciec Gregora. Odebrał Whitehillom dolinę rzeki.
  • Cedric Forrester – budowniczy Żelaznego Fortu.
  • Gregor Forrester – lord, zginął pod Bliźniakami.
  • Elissa Forrester – żona lorda Gregora, matka Rodrika, Ashera, Miry, Ethana, Talii i Ryona. Zginęła w obronie swojego syna.
  • Rodrik Forrester (status zależny od gracza) – syn Gregora i Elissy, lord rodu. W zależności od gracza martwy lub ciężko ranny.
  • Asher Forrester (status zależny od gracza) – syn Gregora i Elissy, wydalony za romans z Gwyn do Essos, skąd wraca. W zależności od gracza martwy lub ciężko ranny.
  • Mira Forrester – córka Gregora i Elissy, mieszkająca w Królewskiej Przystani pokojówka królowej.
  • Ethan Forrester – syn Gregora i Elissy. Po śmierci ojca krótko sprawował funkcję lorda. Zamordowany przez Ramsaya.
  • Talia Forrester – córka Gregora i Elissy. Po upadku fortu uciekła razem z Roylandem, Duncanem lub Gwyn (w zależności od gracza).
  • Ryon Forrester – syn Gregora i Elissy, przetrzymywany jako zakładnik przez Whitehillów. Uwolniony, następnie znalazł się pod opieką Beskhi.

Doradcy i przyjaciele rodu Edytuj

  • Royland Degore (status zależny od gracza ) – zbrojmistrz i dowódca garnizonu. Potencjalny Obrońca lub zdrajca. Może być jedną z osób towarzyszących Talii.
  • Duncan Tuttle (status zależny od gracza ) – kasztelan Żelaznego Fortu, wuj Gareda. Potencjalny Obrońca lub zdrajca. Może być jedną z osób towarzyszących Talii.
  • Gared Tuttle – giermek lorda Gregora, został zesłany na Mur.
  • Malcolm Branfield – brat Elissy. Został wysłany do Essos, aby sprowadzić do domu Ashera.
  • Ortengrynmaester. Zginął w czasie oblężenia.

Inni mieszkańcy Edytuj

  • Norren – wojownik Forresterów, zaginął podczas bitwy pod Bliźniakami.
  • Bowen – giermek Norrena, został zabity lub zaginął (w zależności od gracza) podczas bitwy pod Bliźniakami.
  • Thermund – wojownik Forresterów, zabity pod Bliźniakami
  • Erik – złodziej.

Garnizon okupacyjny Whitehillów Edytuj

Goście Edytuj

Ludd Whitehill – lord rodu Whitehillów i główny przeciwnik Forresterów. Odwiedza Fort dwukrotnie.

Handlarz ciałami

Więcej z Fandomu

Losowa wiki