FANDOM

Aggodotracki jeździec i kha Daenerys Targaryen, a później jej brat krwi.

Ostatnie wydarzenia Edytuj

Gra o tron Edytuj

Po śmierci khala Drogo, jego bracia krwi starli się z khas Daenerys; Cohollo chce poderżnąć Daenerys gardło, ale zostaje zabity przez Aggo[1].

Kiedy Daenerys nazywa go swoim Ko i prosi go, by został jednym z jej braci krwi (razem z Rakharo i Jhogo), oferuje mu łuk ze smoczej kości, który otrzymała jako ślubny prezent. Aggo początkowo jest niechętny, zgadza się po narodzinach smoków[2].

Starcie królów Edytuj

Podczas gdy jej khalasar odpoczywa w Vaes Tolorro po przejściu przez Czerwone Pustkowie, Daenerys wysyła swoich trzech braci krwi na zwiad, każdego w innym kierunku. Aggo wyrusza na południowy-zachód, gdzie nie znajduje nic, prócz jałowej pustyni i ruiny dwóch opuszczonych miast. Powraca do Vaes Tolorro jako drugi. Następnie Daenerys wysyła go do naprawy bramy, aby zapobiec atakowi[3].

Nawałnica mieczy Edytuj

Towarzyszy Daenerys podczas zakupu Nieskalanych w Astaporze. Wraz z Jhogo i Rakharo prowadzi Dothraków przeciw niewolniczej armii Yunkai i walczy w oblężeniu Meereen. Dzięki tym zwycięstwom Aggo wplótł sobie trzy nowe dzwonki w warkocz.

Uczta dla wron Edytuj

Aggo i inni bracia krwi nadal służą swojej Khaleesi.

Taniec ze smokami Edytuj

Aggo, Jhogo i Rakharo otrzymują od Daenerys rozkaz użycia jej khalasaru do ujarzmienia odległych terenów Meereen i zlikwidowania tam niewolnictwa[4]. Rakharo i Aggo prowadzą razem poszukiwania Daenerys, po jej zniknięciu wraz z Drogonem.

Pojawienia Edytuj

POJAWIENIA W SEZONIE II
Północ pamięta Ciemne krainy Co jest martwe, nigdy nie umrze Ogród kości Duch Harrenhal
Starzy bogowie i nowi Człowiek bez honoru Książę Winterfell Czarny Nurt Valar Morghulis

Przypisy Edytuj