FANDOM

Alester florent.png

Ser Axell Florent - rycerz z rodu Florent i kasztelan Smoczej Skały. Młodszy brat lorda Alestera Florenta, a jednocześnie po nim najstarszy z całego rodzeństwa brat Ryam, Colina i Rylene. Namiestnik Królowej i zaufany człowiek swojej bratanicy Selyse Florent.

Wygląd i Charakter Edytuj

Jest przytulnym i tęgim mężczyzną, o grubych ramionach i pałąkowatych nogach. Ma odstające uszy z których jest znany ród Florentów. Jego uszy są też owłosione.[1]

Historia Edytuj

Axell urodził się i wychował w siedzibie swego rodu Jasnej Wodzie, był drugim synem poprzedniego lorda, i młodszym bratem Alestera Florenta, miał po za tym troje młodszego rodzeństwa, dwóch braci Ryam i Colina oraz siostrę Rylene, nie wiadomo kiedy został rycerzem.

Kiedy jego bratanica Selyse Florent, została żoną lorda Smoczej Skały Stannisa Baratheona, namówiła swojego męża aby ten wezwał Axella i zrobił go swym kasztelanem. Stannis zgodził się i w 289 o. P. (lub 290) Axell został kasztelanem, władał Smoczą Skałą pod nieobecność Stannisa kiedy ten przebywał w stolicy, swoją funkcje piastował przez dziesięć lat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki