FANDOM

Edwyn Frey – najstarszy syn ser Rymana Freya, wnuk ser Stevrona Freya i Corenna Swann i prawnuk lorda Przeprawy Waldera Freya i jego pierwszej żony Perry Royce. Jest żonaty z Janyce Hunter, ma razem z nią jedną córkę Waldę Frey. Starszy brat Czarnego Waldera i Petyra. Po śmierci ojca został dziedzicem Bliźniaków, jednak jego prawa są zagrożone przez jego młodszego brata Czarnego Waldera.

Historia Edytuj

Edwyne urodził się gdzieś między 259 o. P.[1] lub 278 o. P., w Bliźniakach, jako najstarszy syn ser Rymana Freya, wnuk ser Stevrona Freya i prawnuk lorda Waldera Freya. Ma dwóch młodszy braci Czarnego Waldera i Petyra. Edwyn szczerze nienawidzi swojego młodszego brata Czarnego Waldera, którego oskarżał o próby odebrania mu dziedzictwa, gdyż podobno spał on nawet z jego żoną. Edwyne poślubił lady Janyce Hunter z którą ma jedną córkę Walda Frey.

Starcie królów Edytuj

Po śmierci jego dziadka od ran odniesionych podczas bitwy pod Oxcross, jego ojciec został nowym dziedzicem Bliźniaków. Przed wojną Edwyne był trzeci w kolejności sukcesji, za swym ojcem i dziadkiem. Po bitwie zostaje dziedzicem ojca i drugim w kolejności sukcesji.

Małżeństwo i Potomstwo Edytuj

Edwyn poślubił lady Janyce Hunter, razem mają jedno dziecko córkę :

  • Walda Frey (290/291 o. P.) – jedyne dziecko Edwyna i Janyce, jest druga w kolejce do dziedziczenia Przeprawy zaraz za swym stryjem.

Przypisy Edytuj

  1. o. P. – od Podboju Aegona.