Fandom

Westeros&Essos

Elmar Frey

1062strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Elmar Frey - dwudzieste piąte dziecko i dwudziesty pierwszy syn lorda Waldera, giermek lorda Roose’a Boltona. Swego czasu był zaręczony z Aryą Stark.

Biografia Edytuj

Urodził się w 289 o. P. w Bliźniakach i wychowywał się wraz z licznym potomstwem swego ojca i swymi kuzynami. Lubił szczycić się tym, że jest synem lorda przeprawy z prawego łoża.

Elmar został zaręczony z Aryą Stark, kiedy jej starszy brat Robb Stark próbował przejść przez most na Bliźniakach i uzyskać wsparcie rodu Frey'ów. Udało mu się, jednak jednym z warunków prawa do przejścia był ślub Elmara i Aryi kiedy oboje dorosną.

Elamr został wysłany jako giermek lorda Roose’a Boltona i towarzyszył mu przez większość czasu, aż doszedł z nim do Harrenhal. Tam właśnie poznał Aryę Stark, która podawała się za podczaszego lorda i używała imienia Nymeria. Odnosił się do niej dosyć nieuprzejmie.

Kiedy Robb Stark złamał słowo i poślubił Jeyne Westerling, lord Walder, ojciec Elmara, unieważnił wszystkie umowy ze Starkiem, w tym również ślub Elmara. Gdy ta wiadomość do niego dociera, jest nią załamany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki