FANDOM

To jest artykuł o grze Telltale Games. Możesz być także zainteresowany książką George'a R.R. Martina, serialem HBO, grą przeglądarkową, strategiczną lub przygodową grą Cyanide Studios o tych samych nazwach.

Game of Thrones – A Telltale Games Series – epizodyczna fabularna gra przygodowa wyprodukowana przez studio Telltale Games, oparta na powieściach fantasy Pieśń lodu i ognia George'a R. R. Marina oraz ich adaptacjach telewizyjnych od HBO, Gra o tron. Została wydana 2 grudnia 2014 na platformy Android, iOS, Microsoft Windows, OS X, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 oraz Xbox One. Tak jak inne tytuły Telltale Games, The Walking Dead, The Wolf Among Us czy Tales From Borderlands, wybory gracza dokonane w trakcie gry wpływają na fabułę i otaczający bohaterów świat. Podobnie jak inne produkcje studia, Game of Thrones zostało podzielone na sześć odcinków, składających się na jeden sezon. Historia gry opowiada o północnym rodzie Forresterów z Ironrath, którego członkowie, w tym pięć grywalnych postaci, starają się ocalić rodzinę oraz samych siebie, po tragicznym zwieńczeniu Wojny Pięciu Królów w trakcie Krwawych Godów. W grze zawarte zostały miejsca, postacie oraz aktorów głosowych z powieści oraz serialu.

Produkcja została ciepło przyjęta i dobrze oceniona. Obecnie Telltale Games pracuje nad drugim sezonem gry.

Postacie Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie drugoplanowe Edytuj