FANDOM

To jest artykuł o grze Telltale Games. Możesz być także zainteresowany książką George'a R.R. Martina, serialem HBO, grą przeglądarkową, strategiczną lub przygodową grą Cyanide Studios o tych samych nazwach.

Game of Thrones – A Telltale Games Series – epizodyczna fabularna gra przygodowa wyprodukowana przez studio Telltale Games, oparta na powieściach fantasy Pieśń lodu i ognia George'a R. R. Marina oraz ich adaptacjach telewizyjnych od HBO, Gra o tron. Została wydana 2 grudnia 2014 na platformy Android, iOS, Microsoft Windows, OS X, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 oraz Xbox One.

Telltale's Game of Thrones First Trailer00:51

Telltale's Game of Thrones First Trailer

Pierwszy zwiastun gry.

Tak jak inne tytuły Telltale Games, The Walking Dead, The Wolf Among Us czy Tales From Borderlands, wybory gracza dokonane w trakcie gry wpływają na fabułę i otaczający bohaterów świat. Podobnie jak inne produkcje studia, Game of Thrones zostało podzielone na sześć odcinków, składających się na jeden sezon. Historia gry opowiada o północnym rodzie Forresterów z Ironrath, którego członkowie, w tym pięć grywalnych postaci, starają się ocalić rodzinę oraz samych siebie, po tragicznym zwieńczeniu Wojny Pięciu Królów w trakcie Krwawych Godów. W grze zawarte zostały miejsca, postacie oraz aktorów głosowych z powieści oraz serialu.

Produkcja została ciepło przyjęta i dobrze oceniona. Obecnie Telltale Games pracuje nad drugim sezonem gry.

Postacie Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie drugoplanowe Edytuj

Saga Pieśń lodu i ognia autorstwa George’a R.R. Martina
Powieści Gra o tron (1996) • Starcie królów (1998) • Nawałnica mieczy (2000) • Uczta dla wron (2005) • Taniec ze smokami (2011) • Wichry zimy (w przygotowaniu)Sen o wiośnie (w przygotowaniu)
Serial Gra o tron
Ścieżka dźwiękowa pierwszego sezonu

Sezon 1Sezon 2Sezon 3Sezon 4Sezon 5Sezon 6Sezon 7

Opowieści z Siedmiu Królestw Wędrowny rycerzWierny mieczTajemniczy Rycerz
Gry komputerowe Game of ThronesGame of Thrones - A Telltale Games SeriesGame of Thrones AscentGra o tron: Początek
Inne media Gry planszowe Gra o tron i Bitwy WesterosGra fabularnaGra karciana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki