FANDOM

To jest artykuł o grze Telltale Games. Możesz być także zainteresowany książką George'a R.R. Martina, serialem HBO, grą Telltale Games, strategiczną lub przygodową grą Cyanide Studios o tych samych nazwach.

Game of Thrones Ascent - to przeglądarkowa gra strategiczna dostępna także na Androida i iOS. Przygotowana została przez studio Disruptor Beam. Tytuł został stworzony z myślą o serwisie społecznościowym Facebook i w związku z tym dużą rolę ogrywa w nim interakcja między użytkownikami. Mogą oni tworzyć sojusze i wspólnie dążyć do wyeliminowania konkurencyjnych rodów roszczących sobie prawa do tronu.

Tło fabularne dla gry studia Disruptor Beam stanowi serial telewizyjny oraz powieść Gra o tron, stanowiąca pierwszą część sagi fantasy autorstwa George’a R. R. Martina. Na początku zabawy wcielamy się w rolę szlachetnie urodzonego, który przyłącza się do konfliktu politycznego przedstawionego na kartach książki, opowiadając się po stronie jednego z najpotężniejszych rodów zamieszkujących kontynent Westeros. Od tego momentu nasze działania są nakierowane na umocnienie pozycji wybranego domu i zdobycie tytułowego tronu.

Podczas zabawy zapraszamy do pomocy naszych znajomych z serwisu społecznościowego Facebook. Dzięki dołączeniu do sojuszu możemy czerpać szereg korzyści ułatwiających rozgrywkę. O swoich dokonaniach informujemy innych publikując wiadomości na tablicy.[1]

Linki zewnętrzne Edytuj

Strona wydawcy gry (ang.). DisruptorBeam.com. [dostęp 2016-11-23].
Oficjalna strona gry (ang.). Strona wydawcy DisruptorBeam.com. [dostęp 2016-11-23].

Saga Pieśń lodu i ognia autorstwa George’a R.R. Martina
Powieści Gra o tron (1996) • Starcie królów (1998) • Nawałnica mieczy (2000) • Uczta dla wron (2005) • Taniec ze smokami (2011) • Wichry zimy (w przygotowaniu)Sen o wiośnie (w przygotowaniu)
Serial Gra o tron
Ścieżka dźwiękowa pierwszego sezonu

Sezon 1Sezon 2Sezon 3Sezon 4Sezon 5Sezon 6Sezon 7

Opowieści z Siedmiu Królestw Wędrowny rycerzWierny mieczTajemniczy Rycerz
Gry komputerowe Game of ThronesGame of Thrones - A Telltale Games SeriesGame of Thrones AscentGra o tron: Początek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki