FANDOM

Gared Tuttle – pierwsza postać w Grze o tron studia Telltale, w którą mamy okazję się wcielić. Jest bratankiem Duncana Tuttle, kasztelana Żelaznego Fortu, dzięki któremu został giermkiem lorda Gregora Forrestera. Jest członkiem gospodarstwa domowego i przyjacielem rodu Forresterów. Został wygnany do Nocnej Straży, gdzie dostał pracę zwiadowcy i poznał Cottera oraz Finna. Obecnie znajduje się w Północnym gaju lub podąża do Żelaznego Fortu.

Historia Edytuj

Gared urodził się jako człowiek niskiego stanu, na niewielkiej farmie, na ziemiach należących do rodu Forresterów, niedaleko Żelaznego Fortu. Ojciec Gareda był świniopasem, z tego też utrzymywała się rodzina. Gared od najmłodszych lat był zafascynowany rycerzami oraz bohaterskimi czynami i z całego serca pragnął również zaistnieć jako wojowniki i rycerz oraz wybić się z nic nieznaczącego syna świniopasa. Pewnie nici byłyby z jego marzeń. gdyby nie pomoc jego stryja Duncana Tuttle’a, który, podobnie jak bratanek, zaczynał jako nic nieznaczący pastuch, jednak dzięki ciężkiej pracy i umiejętnościom zarządzania został kasztelanem Żelaznego Fortu i przyjacielem seniora rodu lorda Gregora Forrestera. Stryj umożliwił Garedowi wstąpienie na służbę w Żelaznym Forcie, najpierw jako stajenny Forresterów. Gared cierpliwie i wytrwale piął się w górę, wykonując różne zadania i wiernie służąc rodowi Forresterów. W końcu doczekał się otrzymania roli giermka dla lorda Gregora Forrestera, a kiedy rozpoczęła się Wojna Pięciu Królów Gared udał się razem ze swym lordem na Południe, aby walczyć z Lannisterami. W czasie walki zasłużył się w wielu bitwach, wiernie służąc lordowi Gregorowi, stał się także dobrym wojownikiem.