FANDOM

Gerion Lannister - Piąte dziecko i czwarty syn lord Tytosa Lannistera i jego żony Jeyne Marbrand, najmłodszy z całego rodzeństwa, zaginął na morzu.

Charakter i Wygląd Edytuj

Gerion był najmłodszym i najbardziej lekkomyślnym ze wszystkich dzieci Tytosa. Był zawsze skory do śmiechu w przeciwieństwie do swego brata, Tywina, który rzadko się śmiał. Był żartobliwy i miał dar do rozbawiania innych.

Tyrion Lannister i Jaime Lannister wspominają go jako swego ulubionego wujka. Szanował on Tyriona i często mu pomagał.

Historia Edytuj

Urodził się w Casterly Rock jako najmłodszy z piątki dzieci lorda Tytosa. Tak jak reszta rodzeństwa został przyćmiony przez sławę Tywina. Podczas, gdy Tygett i Kevan trzymali się blisko Tywina, Gerion wyśmiewał ich gry i intrygi.

W wieku osiągnięcia pełnoletności został wysłany na podróż pod Dziewięciu Wolnych Miast.

Lubił dużo czytać i tak zaczął się interesować podróżami. Wyruszył na wyprawę, aby odnaleźć rodową broń Rodu Lannister - Brightroar i inne skarby zniszczonej Valyrii. Nigdy z tej wyprawy nie wrócił. Tywin zarządził poszukiwana, niestety, Geriona nie odnaleziono.

Gerion się nie ożenił ale pozostawił po sobie bękarcią córkę, Joy Hill.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki