FANDOM

Harrion Karstark znany również jako Harry – najstarszy syn i dziedzic lorda Karholdu, Rickarda Karstarka. Brat Torrhena, Eddarda i Alys. Obecnie lord Karholdu, w niewoli.

Wygląd Edytuj

---

Historia Edytuj

Harrion urodził się i wychował w Karholdzie, jako najstarszy syn lorda Rickarda Karstarka, miał troje młodszego rodzeństwa,braci Torrhena i Eddarda oraz siostrę Alys.

Gra o Tron Edytuj

Po uwięzieniu lorda Eddarda Starka, jego syn Robb Stark, wezwał swoje chorągwie, rozpoczynając jednocześnie Wojnę Pięciu Królów. Harrion towarzyszy ojcu oraz braciom Torrhenowi i Edddardowi, w wyprawie na południe, w czasie wyprawy Karstarkowie radzą Robbowi aby ten ominą wojska Jaimego Lannistera i połączył siły z lordami dorzecza. Kiedy armia Starka dociera do Bliźniaków, Robb decyduje się rozdzieliście swoje siły, Karstarkowie również je rodzielająą, lorda Ricakrd razem z młodszymi synami wyrusza razem z Robbem do Riverrun, pod czas gdy Harrion prowadzi piechotę Karstarków razem z lordem Roose Boltonem, Harrion bierze udział bitwie nad Zielonymi Widłami, zostaje jednak wzięty do niewoli. Tym czasem na drugiej stronie rzeki giną jego dwa bracia.

Starcie Królów Edytuj

Harrion wciąż pozostaje w niewoli. Królewski Namiestnik Tyrion Lannister, proponuje wymianę jeńców, na liście znajduje się Harrion, który razem z ser Wylisem Manderlyem, ma zostać wymieniony za Willem Lannister. Harrion w tym czasie jest więziony w Harrenhal, bierze udział w buncie przeciwko Lannisterom, zostaje uwolniony i przejmuje dowództwo nad resztkami swoich sił.

Nawałnica Mieczy Edytuj

---

Uczta dla Wron Edytuj

---

Taniec ze Smokami Edytuj

---

Więcej z Fandomu

Losowa wiki