FANDOM

Ser Hosteen Frey (znany również jako Ser Głupiec) - rycerz i członek rodu Freyów, szósty syn i siódme dziecko lorda Bliźniaków Waldera Freya i jego trzeciej żony lady Amarei Crakehall. Jest także pierwszym dzieckiem zrodzonym z tego związku. Jest żonaty z Bellena Hawick, z którą ma jednego syna Arwooda Freya. Jest dziadkiem Rhyelly, Androwa, Alyna i Hostelli Freyów. Jest on doświadczony żołnierzem i najsilniejszym z potomków lorda Waldera.

Wygląd Charakter Edytuj

Historia Edytuj

Wczesne Życie Edytuj

Hosteen urodził się gdzieś pomiędzy rokiem 249 o. P. a 258 o. P., jako szósty syn i siódme dziecko lorda Przeprawy Waldera Freya i jego trzeciej żony, lady Amarei Crakehall, urodził się jako pierwsze dziecko z tego związku. Młodość spędził na wychowywaniu z masą krewniaków. Hosteen wyrósł na doskonałego żołnierza i wojownika, jednak marnego dowódcę (ze względu na swój charakter).

W pewnym momencie Hosteen ożenił się z Bellena Hawick, z którą miał jednego syna, ser Arwooda Frey.

Możliwe, że brał udział w Rebelii Greyjoyów, gdyż wziął udział w turnieju w Lannisporcie, zorganizowanym na cześć zwycięstwa nad buntownikami. W czasie turnieju został wysadzony z siodła przez ser Joraha Mormonta. Brał także udział w turnieju w 298 o. P. w Królewskiej Przystani, gdzie został pokonany przez ser Lorasa Tyrella.

Gra o Tron Edytuj

Hosteen bierze udział razem z czterema innymi Freyami w turnieju Namiestnika z okazji objęcia urzędu Królewskiego Namiestnika przez lorda Eddarda Starka.

Po rozpoczęciu walk pomiędzy Starkami i Tullymi a Lannisterami Hosteen przebywa w Bliźniakach. Po tym, kiedy lord Waler postanawia przystać do Robba Starka, Hosteen dołącza do armii Północy. Hosteen dołącza razem z wieloma braćmi i krewniakami do pieszej armii Północy dowodzone przez lorda Roose’a Boltona, która ma za zadanie stanąć naprzeciw armii lorda Tywina Lannistera. Bierze udział w bitwie na Zielonymi Widłami, gdzie dostaje się do niewoli.

Starcie Królów Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki