FANDOM

Marwyn – arcymaester, którego laska, pierścień i maska są zrobione z valyriańskiej stali (magia i wiedza tajemna).

Wygląd i charakter Edytuj

Marwyn wygląda jak portowy zbir. Ma byczą szyję, nieproporcjonalnie dużą głowę, wysunięte do przodu barki i potężną żuchwę. Jest niski i przysadzisty, ma potężną klatkę piersiową i piwny brzuszek. Nos ma złamany w paru miejscach, a zęby czerwone od żucia kwaśnych liści.

Historia Edytuj

Gra o tron Edytuj

W Essos, Mirri Maz Duur mówi Daenerys, że gdy przebywała w Asshai nauczyła się anatomii i języka Westeros od maestera Marwyna.

Uczta dla wron Edytuj

W karczmie „Pod Piórem i Kuflem” Leo Tyrell, opowiada reszcie akolitów o tym, że Marwyn wierzy w smoki i udało mu się zapalić obsydianową świecę.

Gdy Samwell Tarly przychodzi do Cytadeli wykuć swój łańcuch i opowiedzieć maesterom o Innych, zostaje zaprowadzony przez Allerasa do maga. Tam arcymaester wysłuchuje Sama, a następnie każe mu nie dzielić się tą historią z innymi, ukończyć studia i wracać na Mur jak najszybciej. Następnie Marwyn udaje się na statek „Cynamonowy Wiatr” i płynie do Meereen spotkać się z Daenerys.