FANDOM

Myranda – pomniejsza postać w trzecim, czwartym i piątym sezonie. Jest kochanką Ramsaya Boltona, podoba mu się jego okrucieństwo i sadystyczne zapędy. Z czasem sama zaczyna czerpać przyjemność z cierpienia i zabijania innych osób.

Biografia Edytuj

Myranda jest służką Rodu Boltonów z Dreadfort, jej ojciec zajmuje się zamkową psiarnią. Według opowieści Ramsaya była nieustraszona i nie bała się go. Jest jedną z kochanek Ramsaya Snowa i pomaga mu w torturach.

Sezon 3 Edytuj

VioletMyranda

Violet i Myranda

Myranda i Violet wchodzą do celi, w której Theon Greyjoy jest przetrzymywany, uwalniają go i kładą do łóżka. Wtedy próbują go uwieść i mówią mu, że jest „dobrze obdarowany”. Theon jest początkowo nieufny, ale nie może się oprzeć, kiedy Myranda, obnażona z ubrań przez Violet staje nad nim okrakiem.

Akcję przerywa dźwięk z rogu wydany przez Ramsaya Snowa, który przychodzi z dwoma sługami. Naśmiewają się z Theona, mówiąc mu, że wiele słyszeli o jego męskości i zamiłowaniu do kobiet, po chwili Ramsay wyjmuje nóż, a słudzy łapią Theona. Myranda i Violet z przyjemnością patrzą, jak Theon jest trzymany przez dwóch sługów, a Ramsay przygotowuje się do wykastrowania go.

Sezon 4 Edytuj

Maxresdefault

Myranda w lesie niedaleko Dreadfort

Jakiś czas później, Myranda dołącza do „polowania” Ramsaya na szkalandelę o imieniu Tansy, o którą Myranda jest zazdrosna. Cieszy się z rozpaczy Tansy która ucieka rozpaczliwie przed psami. Myranda celnie strzela Tansie w nogę, uniemożliwiając jej dalszą ucieczkę. Na koniec gdy Ramsay pozwala psom na rozszarpanie Tansy dopowiada że Tansy nie już teraz taka ładna.

Później jest przedstawiona podczas seksu z Ramsayem gdy Asha Greyjoy wraz z żelaznymi ludźmi rusza na Dreadfort.

Pojawienia Edytuj

POJAWIENIA W SEZONIE III
Valar Dohaeris Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa Ścieżka Kar A Teraz Jego Warta Dobiegła Końca Pocałowana przez Ogień
Wspinaczka Niedźwiedź i Dziewica Cud Drudzy Synowie Deszcze Castamere Mhysa
POJAWIENIA W SEZONIE IV
Dwa miecze Lew i Róża Wyzwoliciel z łańcuchów Wierny Przysiędze Pierwszy tego imienia
Prawa ludzi i bogów Przedrzeźniacz Góra i Żmija Strażnicy na Murze Dzieci
POJAWIENIA W SEZONIE V
Wojny, które nadejdą Dom Czerni i Bieli Wielki Wróbel Synowie Harpii Zabij chłopca
Niezachwiani, nieugięci, niezłomni Dar Hardhome Taniec Smoków Miłosierdzie Matki

Przypisy Edytuj

  1. o. P. – od Podboju Aegona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki