FANDOM

Ser Osfryd Kettleblack – rycerz i członek domu Kettleblack. Jest drugim synem Oswella Kettleblacka z Paluchów i bratem ser Osmunda Kettleblacka i ser Osneya Kettleblacka. Dowódca Czerwonych Płaszczy (straży przybocznej królowej Cersei Lannister). Dowódca Straży Miejskiej Królewskiej Przystani.

Charakter i Wygląd Edytuj

Osfryd jest wysokim mężczyzną o zakrzywionym nosie, bardzo ciemnych włosach i brodzie. Jest uważany za okrutniejszego niż jego bracia.

Historia Edytuj

Starcie Królów Edytuj

Osfryd wraz z braćmi starszym Osmundem i młodszym Osneyem, przybywa do Królewskiej Przystani, jak tajni agencji Petyra Baelisha, trzej bracia zaciągają się do kompania najemników tworzej przez królewskiego namiestnika Tyriona Lannistera i jego kapitana straży Bronna. Tyrion wykorzystuje Kettleblacków aby ci zbliżyli się do siostry Tyriona królowej Cersei Lannister. Trzej bracia przechodzą na służbę królowej. Osfryd zostaje nowym kapitanem Czerwonych Płaszczy straży przybocznej królowej. W czasie bitwy nad Czarny Nurtem Strzeże Królowej.

Nawałnica Mieczy Edytuj

Po bitwie nad Czarnym Nurtem, wszyscy trzej Kettleblackowie zostają pasowani na rycerzy. Trzej bracia przechodzą również całkowicie na stronę Cersei porzucają Tyriona. Osfryd razem z bratem Osmeyem, transportuje uprowadzanego przez Tyriona księcia Tommena Baratheona, z Rosby.

Uczta dla Wron Edytuj

---

Taniec ze Smokami Edytuj

---