FANDOM

Patrek Mallister - jedyny syn i dziedzic lorda Jasona Mallistera, osobisty strażnik króla Robba Starka. Jeden z najbliższych przyjaciół lorda Edmure’a Tully’ego.

Historia Edytuj

Patrek jest jedynym synem lorda Jasona Mallistera i jego dziedzicem, urodził się i wychował się w Seagard.

Gra o Tron Edytuj

W czasie, kiedy Eddard Stark zostaje Królewski Namiestnikiem, Patrek rusza razem z ojcem do stolicy, aby wziąć udział w turnieju namiestnika. Po tym, kiedy rozpoczęła się Wojna Pięciu Królów, Mallisterowie przyłączają się do Starków, Patrek zostaje jednym z osobistych strażników Robba Starka i towarzyszy mu w bitwie w Szepczącym Lesie i bitwie Obozów. Był obecny w czasie koronacji Robba Starka na króla Północy.

Starcie Królów Edytuj

Patrek wraca do Seagard razem z ojcem, aby towarzyszyć Theon Greyjoyowi i dobrze się ze sobą dogadują, wtedy jego ojciec przypomina mu, że Seagard zbudowano jako twierdzę w obronie przed Żelaznymi ludźmi.

Nawałnica Mieczy Edytuj

Kiedy lord Edmure Tully ma poślubić Roslin Frey, Paterk wyrusza do Blizniaków, aby wziąć udział w weselu. W czasie wesela jednak dokonuje się zamach - Freyowie i Blotonowie zabijają króla Robba i większość jego ludzi, a Patreka biorą do niewoli.

Uczta dla Wron Edytuj

Patrek zostaje kartą przetargową Freyów, którzy rozpoczynają oblężenie Seagardu Czarny Walder Frey grozi powieszeniem Patreka. Obawiając się o los syna Jason poddaje Seagard i przysięga lojalność Żelaznemu Tronowi. Patrek jest najpewnie uwolniony, lub wciąż przebywa jako zakładnik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki