Fandom

Westeros&Essos

Ród Farring

1030stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ród Farring - szlachecki ród z Krainy Korony, według źródeł pół kanonu ma on w herbie dwa ramiona biały i fioletowy, z dwoma rycerzami, białym na fioletowym i fioletowym na białym ze skrzyżowanymi mieczami.

Historia Edytuj

Ród Farring ma swoje ziemie we Włościach Korony.

Annara Farring była siódmą żoną lorda Przeprawy Waldera Freya i urodziła mu szóstkę dzieci: Arwyne (284 o. P.[1]), Wendela (286 o. P.), Colmara (288 o. P.), Waltyra (289 o. P.), Elmara (289 o. P.) i Shirei (293 o. P.), choć wśród Freyów jest pogłoska, że lady Annara spała często z Czarnym Walderem Freyem, prawnukiem lorda Waldera, przez co pochodzenie dzieci Annary jest niepewne.

Czasy obecne Edytuj

Starcie królów Edytuj

Na początku Wojny Pięciu Królów, ród Farring przysięga lojalność królowi Stannisowi Baratheonowi, ser Gilbert Farring przyłącza się do Stannisa, a jego syn Bryen Farring jest giermkiem Stannisa, po tym kiedy Melisandre spala Siedmiu, kuzyn Gilberta, ser Godry Farring przechodzi na nową wiarę i staje się jej gorliwym wyznawcą oraz dołącza do ludzi królowej.

Po zdobycia Końca Burzy, ser Gilbert Farring pozostaje w zamku, jako kasztelan razem z 200 ludźmi, a jego syn i kuzyn ruszają z królem.

Nawałnica mieczy Edytuj

Po bitwie nad Czarnym Nurtem Farringowie wciąż zostają przy Stannisie, ser Gilbert jest teraz oblegany w Końcu Burzy przez siły Tyrellów, ale wciąż utrzymuje zamek dla Stannisa. Kiedy Stannis wyrusza na Mur, aby pomóc w jego obronie kuzyn Gilberta, ser Godry Farring razem z Bryenem wyruszają razem z królem, w bitwie pod Murem, ser Godry okrywa się sławą zabijając olbrzyma, przez co otrzymuje przydomek Olbrzymobójcy.

Taniec ze smokami Edytuj

Kiedy Stannis odmaszerowuje z Muru, Godry i Bryen ruszają razem z nim, Godry walczy w bitwie o Deepwood Motte i prowadzi przednią straż w marszu na Winterfell. Jednak w czasie marszu na armie Stannisa spada śnieżyca, która powoduje duże straty w ludziach króla. Jedną z ofiar jest Bryen giermek króla, który zmarł z zimna.

Członkowie rodu pod koniec trzeciego stulecia Edytuj

Nieokreślone pokrewieństwo Edytuj

  1. o. P. - od Podboju Aegona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki