FANDOM

Ród Forrester z Żelaznego Fortu – szlachecki ród z Wilczego Lasu, zaprzysiężony rodowi Glover z Deepwood Motte. Ich herbem jest żelazne drzewo na czarnym tle, a dewizą słowa „Żelazo z lodu”. Utrzymują się z kontrolowania wyrębu drzewa żelaznego.

Historia Edytuj

Rodzina Forresterów jest bardzo stara sięga wstecz ponad 50 pokoleń. Założycielem rodu był Gerhard Wysoki który przyjął nazwisko Forrester. Z kolei jego potomek Cedric Forrester, otrzymał spory obszar ziemi i lasów w Wilczym Lesie, razem z gajami drzew żelaznych (niezwykle wytrzymałej odmiany drewna). Lord Cedric w zamian za otrzymanie ziemi poprzysiągł wierność rodowi Glover z Deepwood Motte. To właśnie Cedric razem z trzema swymi synami zbudował Żelazny Fort i otrzymał tytuł pomniejszego lorda. Mimo iż Forresterowie byli najmniejszymi w hierarchii lordami, zyskali jednak sporo bogactwa i znaczenia, dzięki handlowi drzewem żelaznym. To właśnie przez handel drzewem rodzinę Forresterów było stać na wybudowanie tak potężnej i wielkiej twierdzy, jak Żelazny Fort.

Członkowie rodu pod koniec trzeciego stulecia Edytuj

Domownicy Edytuj

Historyczni członkowie Edytuj