FANDOM

Lord Rickard Karstark – lord Karholdu i głowa rodu Karstark, ma trzech synów Harriona, Torrhena i Eddarda i oraz córkę Alys Karstark.

Historia Edytuj

Urodził się w Karholdzie. Został nazwany na cześć Rickarda Starka. Brał udział w Rebelii Roberta Baratheona. Walczył pod dowództwem Neda Starka pod Tridentem. Potem wrócił do Karholu. Wtedy urodziły mu się jego dzieci.

Gra o Tron Edytuj

Rickard przybył na wezwanie Robba Starka do Winterfell. Uczestniczył w ucztach na zamku z synami. Wyruszył na południe i brał udział w walkach w Dorzeczu. Wtedy zginęli jego obaj synowie. Załamany Rickard żądał głowy Jaimego Lannistera- zabójcy synów. Brał udział w koronacji Młodego Wilka.

Starcie Królów Edytuj

Lord Karholdu bierze w naradach w Riverrun. Walczy w Bitwie Oxcross gdzie zabija ser Stafforda Lannistera. Następnie przeprowadza wypady na ziemię Lannisterów.

Nawałnica Mieczy Edytuj

Po tym jak Catelyn Stark wypuszcza Królobójcę z niewoli, Rickard morduje w więzieniu bezbronnych jeńców: Willema Lannistera i Tiona Freya. Wysyła ludzi w pościg za Królobójcą, obiecując rękę swej córki Alys zabójcy Jaimego. Król Robb aresztuje, osądza i skazuje na śmierć Rickarda. Zgodnie z zasadami swojego ojca Robb osobiście wykonuje wyrok na dawnym chorążym. W ostatnich chwilach Rickard przeklina Robba i Królobójcę. Dziedzicem Karholdu zostaje Harrion, syn Rickarda – jeniec Żelaznego Tronu .

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki