FANDOM

Serial występuje Serial wspomniany Got występuje Sk występuje Nm występuje Udw wspomniany Tzs wspomniany

Lord Rickard Karstark – lord Karholdu i głowa rodu Karstark, miał trzech synów Harriona, Torrhena i Eddarda oraz córkę Alys Karstark.

Historia Edytuj

Urodził się w Karholdzie. Został nazwany na cześć Rickarda Starka. Brał udział w Rebelii Roberta Baratheona. Walczył pod dowództwem Neda Starka pod Tridentem. Potem wrócił do Karholdu, gdzie urodziły mu się jego dzieci.

Gra o tron Edytuj

Rickard przybył na wezwanie Robba Starka do Winterfell. Uczestniczył w ucztach na zamku z synami. Wyruszył na południe i brał udział w walkach w Dorzeczu. Tam zginęli jego obaj synowie. Załamany Rickard żądał głowy Jaimego Lannistera- zabójcy synów. Brał udział w koronacji Młodego Wilka.

Starcie królów Edytuj

Lord Karholdu brał udział w naradach w Riverrun. Walczył w Bitwie Oxcross, gdzie zabił ser Stafforda Lannistera. Przeprowadzał także wypady na ziemię Lannisterów.

Nawałnica mieczy Edytuj

Po tym, jak Catelyn Stark wypuściła Królobójcę z niewoli, Rickard zamordował w więzieniu bezbronnych jeńców: Willema Lannistera i Tiona Freya. Wysłał ludzi w pościg za Królobójcą, obiecując rękę swej córki, Alys, zabójcy Jaimego. Król Robb aresztował, osądził i skazał na śmierć Rickarda. Zgodnie z zasadami swojego ojca, Robb osobiście wykonał wyrok na dawnym chorążym. W ostatnich chwilach Rickard przeklinał Robba i Królobójcę. Dziedzicem Karholdu został Harrion, syn Rickarda – jeniec Żelaznego Tronu .

Pojawienia Edytuj

POJAWIENIA W SEZONIE I
POJAWIENIA W SEZONIE II
Północ pamięta Ciemne krainy Co jest martwe, nigdy nie umrze Ogród kości Duch Harrenhal
Starzy bogowie i nowi Człowiek bez honoru Książę Winterfell Czarny Nurt Valar Morghulis
POJAWIENIA W SEZONIE III
Valar Dohaeris Mroczne skrzydła, mroczne słowa Ścieżka kar A teraz jego warta dobiegła końca Pocałowana przez ogień
Wspinaczka Niedźwiedź i dziewica cud Drudzy Synowie Deszcze Castamere Mhysa

Galeria Edytuj