FANDOM

Lord Rodrik Harlaw – lord Harlaw, władca Dziesięciu Wież i pan rodu Harlaw z Harlaw. Kapitan Morskiej Pieśni. Nazywany Rodrikiem Czytaczem, ze względu na jego wielkie zamiłowanie do literatury, co jest rzadkością wśród Żelaznych Ludzi.

Wygląd i charaktek Edytuj

Rodrik jest średnim mężczyzną, ani brzydkim, ani przystojnym. Ma brązowe włosy i zgrabną brodę. Ma coraz słabszy wzrok.

Rodrik jest znany ze swojego wielkiego zamiłowania do książek, zawsze, co by nie robił, stara się przeczytać kilka stron swoich książek. Rodrik jest inteligentny i rozważny.

Historia Edytuj

Rodrik urodził w rodzinie potężnych i bogatych Harlawów. Rodrik miał dwie starsze siostry Gwynesse, która była od niego o siedem lat starsza i uważała, że to ona powinna być dziedziczką Dziesięciu Wież oraz Alannys Harlaw, nazywana przez niego Lanny, żonę lorda Balona Greyjoya. Rodrik zawsze odznaczał się wielką miłością do ksiąg, w swoim zamku zgromadził niesamowite ich zasoby. Był z tego powodu nazywany Czytaczem. Rodrik, jako lord Harlaw i władca Dziesięciu Wież, odbierał hołdy od swoich bardzo licznych kuzynów, Sigfryda Harlawa Srebrnowłosego, ser Harrasa Harlawa, Hotho Harlawa Garbusa i Boremunda Harlawa, którzy jednak nie kwestionowali jego władzy. Rodrik był żonaty i miał dwóch synów, jednak ci zginęli w czasie pierwszej rebelii Greyjoyów. Od tej pory jego kuzyni, zaczęli zabiegać o jego względy, aby stać się nowymi dziedzicami Czytacza. Ostatecznie wytypował on na swojego dziedzica władcę Szarego Ogrodu, ser Harras Harlaw.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki