FANDOM

Lord Tytos Blackwood – lord Raventree Hall i pan rodu Blackwood. Ma sześciu synów i jedną córkę Bryndena, Lucasa, Hostera, Edmunda, Alyna, córkę Bethany i Roberta Blackwoodów. Ma także dwoje młodszych braci i siostrę. Jest uważany za jednego z najwierniejszych lordów rodu Tullych.

Historia Edytuj

Lord Tytos, podobnie jak jego przodkowie, uważa ród Bracken za wrogów i szczerze nienawidzi lorda Jonosa Brackena. Tytos urodził się jako najstarszy syn poprzedniego lorda Blackwooda i jego żony, ma troje młodszego rodzeństwa, dwóch młodszych braci oraz jedną siostrę. Młodość spędził w Raventree Hall. Jak sam przyznaje, ma bardzo liczną rodzinę, prócz masy rodzeństwa ma kilku kuzynów, bratanków, siostrzenic, ciotek i innych krewniaków.

Gra o tron Edytuj

Tytos Blackwood był uczestnikiem Wojny Pięciu Królów, gdzie walczył po stronie rodu Tullych, zwolenników Robba Starka. Wziął udział w bitwie pod Riverrun, w wyniku której armia Tullych została pokonana, a ser Edmure dostał się do niewoli. Tytos objął dowództwo nad resztą wojsk dorzecza i wycofał się do Riverrun, gdzie został oblężony przez ser Jaimego Lannistera.

W tym czasie jego siedziba Raventree Hall zostaje zajęta przez siły Lannisterów.

W czasie bitwy obozów lord Tytos atakuje od tyłu armię Lannisterów, po czym znajduje i uwalnia ser Edmure’a. Po bitwie Tytos, jako wierzący w Starych Bogów modli się razem z ludźmi z Północy. W czasie narady mającej ustalić, co zrobić po tym zwycięstwie, lord Tytos siedzi jak najdalej od swojego wroga, lorda Jonosa Brackena. Proponuje, aby połączyć się z siłami lorda Roose’a Boltona i razem z nim pomaszerować na Harrenhal. Razem z wieloma lordami Dorzecza składa hołd Robbowi Starkowi, jako królowi Północy i Dorzecza.