FANDOM

Lord Tytos Blackwood – lord Raventree Hall i pan domu Blackwood. Ma sześciu synów i jedną córkę Bryndena, Lucasa, Hostera, Edmunda, Alyna, córkę Bethany i Roberta Blackwoodów, po za tym ma dwoje młodszych braci i siostrę. Jest uważany za jednego z najwierniejszych lordów rodu Tullych.

Historia Edytuj

Lord Tytos podobnie jak jego przodkowie uważa ród Bracken za wrogów, i szczerze nienawidzi lorda Jonosa Brackena. Tytos urodził się jako najstarszy syn poprzedniego lorda Blackwooda i jego żony, ma troje młodszego rodzeństwa, dwóch młodszych braci oraz jedną siostrę, młodość spędził w Raventree Hall. Jak sam przyznaję ma bardzo liczną rodzinę, prócz masy rodzeństwa, ma kilku kuzynów, bratanków, siostrzenic, ciotek i innych krewniaków.

Gra o Tron Edytuj

Tytos Blackwood był uczestnikiem Wojny Pięciu Królów, gdzie walczył po stronie rodu Tullych, zwolenników Robba Starka. Wziął udział w bitwie pod Riverrun, w wyniku której armia Tullych została pokonana, a ser Edmure dostał się do niewoli. Tytos objął dowództwo nad resztą wojsk dorzecza i wycofał się do Riverrun gdzie został oblężony przez ser Jaimego Lannistera.

W tym czasie jego siedziba Raventree Hall zostaje zajęta przez siły Lannisterów.

W czasie bitwy obozów lord Tytos atakuje od tyłu armię Lannisterów, po czym znajduje i uwalnia ser Edmurea. Po bitwie Tytos jak wierzący w Starych Bogów modli się razem z ludźmi z północy. W czasie narady majacej ustalić co zrobić po tym zwycięstwie, lord Tytos siedzi jak najdalej od swojego wroga lorda Jonosa Brackena. Proponuje aby połączyć się z siłami lorda Roosea Boltona i razem z nim pomaszerować na Harrenhal. Razem z wieloma lordami Dorzecza składa hołd Robbowi Starkowi jako królowi Północy i Dorzecza.

Starcie Królów Edytuj

---

Nawałnica Mieczy Edytuj

---

Uczta dla Wron Edytuj

---

Taniec ze Smokami Edytuj

---

Więcej z Fandomu

Losowa wiki