FANDOM

Ser Walder Rivers (zwany też Walderem Bękartem) – rycerz i potomek rodu Frey, najstarszy z nieślubnych synów lorda Przeprawy Waldera Freya. Sam zaś jest żonaty z panną z domu Charlton i ma z nią dwójkę dzieci: ser Aemona i Waldę Riversów, jest też dziadkiem Waldy Rivers. Ma reputację świetnego wojownika i dowódcy, mimo statusu bękarta jest jednym z najbardziej niebezpiecznych Freyów. Jego osobistym herbem jest herb rodu Freyów w odwróconych barwach (srebrny zamek na niebieskim tle), przecięty czerwoną wstęgą.

Wygląd i charakter Edytuj

Walder Rivers jest typowym bękartem, ponury, szorstki i sarkastyczny. Ma wygląd typowy dla Freyów, i zaczyna się starzeć, gdyż jego włosy już siwieją. Walder ma żal do świata o to, że jest bękartem i nienawidzi każdego, kto nim nie jest.

Według Jaimego Lannistera, Walder jest o wiele bardziej niebezpieczny, niż jego przyrodni bracia, dzięki swym umiejętnością przywódczym jest cenionym wojownikiem i dowódcą i, mimo że nie jest Freyem, często przewodzi wojskom swego rodu nad swymi braćmi, właśnie ze względu na swą skuteczność.

Historia Edytuj

GoT stub

Ta sekcja jest niekompletna.
Jeśli możesz, rozbuduj ją, wprowadzając brakującą zawartość.

Pojawienia Edytuj

POJAWIENIA W SEZONIE III
Valar Dohaeris Mroczne skrzydła, mroczne słowa Ścieżka kar A teraz jego warta dobiegła końca Pocałowana przez ogień
Wspinaczka Niedźwiedź i dziewica cud Drudzy Synowie Deszcze Castamere Mhysa
POJAWIENIA W SEZONIE VI
Czerwona kobieta Dom Zdrajca Księga Nieznajomego Drzwi
Krew mojej krwi Złamany Nikt Bitwa bękartów Wichry zimy