FANDOM

Will – zaprzysiężony brat z Nocnej Straży, zwiadowca, zginął w Nawiedzonym Lesie.

Biografia Edytuj

Will żył najprawdopodobniej w Dorzeczu, w okolicy Seagardu, gdzie zajmował się kłusownictwem. Został przyłapany przez ludzi Mallistera na ściąganiu skóry z zabitego kozła. Zgodnie z wyrokiem mógł wybrać utratę ręki lub służbę na Murze. Wybrał to drugie. Swojej przeszłości zawdzięczał zdolność bezszelestnego poruszania się po lesie, dzięki czemu został zwiadowcą. Służył w Nocnej Straży cztery lata i odbył około stu wypraw za Mur.

Pewnego dnia wyruszył za Mur wraz z Waymarem Roycem i Garedem, w celu wytropienia grupy dzikich grabieżców. Robiąc zwiad odkrył martwe ciała ściganych ludzi, których już nie było, gdy przyprowadził na miejsce Royce’a. Gdy z rozkazu dowódcy patrolował okolicę z drzewa, braci napadli inni. Will zginął z ręki trupa Waymara i prawdopodobnie sam dołączył do armii umarłych.

Różnice w serialu Edytuj

W serialu „Gra o tron” Willowi udaje się przeżyć. Zostaje zabity przez Eddarda Starka za dezercję, co w książce przypadło jego towarzyszowi, Garedowi.